Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Nyaralás iPad-del

Nyaralni mentünk és először fordult elő velem, hogy nem vittem magammal a laptopot. A szálloda recepción ingyenes wifi volt, így minden nap meg tudtam nézni a leveleket, el tudtam olvasni a híreket, feltöltöttem a legfrissebb fényképeimet és az iPhonomról is át tudtam wifin keresztül tolni a fotókat az iPadra, így élvezetesebb volt nézegetni.
Mindenki ott netezett a saját gépén. A legtöbben netbook-kal nyomultak, de volt aki kipakolta a bazi nagy 1000colos laptopját egérrel, kamerával, és volt akiknél egy egész család az Apa okostelefonja kerül görnyedt. Elég gizda volt leülni köztük és előkapni egy kis táblát amin ott van a teljes vilagháló, majd dolgom végeztével egyszerüen a hónom alá csaptam és mentem. Semmi kijelentkezés, meg bootolás, semmi várakozás, csak működik, jövök és megyek vele. Tartani is kényelmesebb, mint egy netbookot, a laptopról nem is beszelve. A repülőn filmet nézni, a tranzit váróban a gyerekkel gombfocizni, tengerparton magazint olvasni, podcast-et hallgatni óóóriási.
Még itthon telenyomtam a memóriát filmekkel, pdf magazinokkal, játékokkal, de kint is töltöttem le podcasteket.
A 32GB-ból nagyjából 28-at lát a rendszer. Erre mennek az alkalmazások, a zenék, a fényképek, a letöltések. Nagyjából 18-20 filmet pakoltam fel darabonként 700-1400MB méretben. Senki ne mondja, hogy ez nem elég egy nyaralásra. Mi a felét sem néztük meg. Inkbb fürödtünk, kártyáztunk, jókat aludtunk, de persze a pihenő időben kiváló kikapcsolódás volt ezeket a tartalmakat iPad-en nézni, olvasni. Egy baj volt, vele, hogy csak egy volt és egymás kezéből kapkodtuk.
Filmnézésre az AVPlayerHD alkalmazást, magazin olvasásra a beépített iBooks programot hasznaltam. Ezekről majd később mesélek.
Ősszességében jól szerepelt a kütyü a nyaraláson, hatalmas előny volt a 10 órás akku idő amit még nem teszteltem, de a mindennapos használat alapjan annyi lehet. Mióta megvan egyszerűen nincs szükségem a laptopra, kivéve a speciális munkáimat.
(a fénykep csak illusztráció, de a valóság is hasonló volt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése