Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Blogsy és az iPadavan

Tudtam, hogy nem bírom ki. Ma egy google oldalt szerkesztettem iPad-en. Megint belefutottam a szokásos hibába. A szövegszerkesztő nem működik webes felületen. Csakúgy, mint a facebook blognál, vagy a blog.hu felületén. (a blog.hu-nál azt ígérték, néhány hét és iOS kompatibilis lesz az oldal).
Utána olvastam és a következő információkkal lettem gazdagabb. A mobil böngészők nem támogatják a rich text editorokat. Nem csak flash hiányzik, de ez sem működik. Bosszantó egy 160 ezer forintos cucctól. A röhej az, hogy a google androidos táblagépein sem lehet google oldalt szerkeszteni.

Egy fórumon olvastam a Blogsy-ról. Azt írták szerkesszem meg abban az oldalt, majd a html kódot illesszem be a google site szövegszerkesztőjébe. (Mivel html nézetben működik az iPad-en a google site szövegszerkesztője. Sajnos a Facebook-on nincs html nézet gomb.)
Szóval maradnak a külső alkalmazasok. Eddig a blogger+ appal készült az iPadavan, de ezt a bejegyzést már a Blogsy-n írom. A blogger+ ehhez képest fapados szerkesztő. 3.99€ be fájt, de már az első használatkor érzem, hogy megérte. Flickr, Picasa, Wordpress, Blogger, Youtube támogatás. Időzített megjelenítés, html és megjelenés nézet oldal, fénykép beillesztés és még amit nem sikerült az első használat alatt felfedezni.
Bloggerek! iPadon használjátok a Blogsy-t!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése