Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Ilyen lesz a jövő? iPad-del az iskola padban.

Hír:
15 millió török kisiskolás kap iPadet az elkövetkező négy évben. A dolog egyetlen feltétele, hogy a gyártás Törökországban történjen.

Gondolat:
Egy diák naplója:
Ankara, 2020. Február 20.

Ma nem volt tesink, de a busz után nagyon kellett rohannom, hogy elérjem. Majdnem elhagytam a szendvicsem. Még jó, hogy nem volt nálam semmi cucc. Apu mesélte, hogy ők még iskolatáskát cipeltek. Biztos nem értem volna el egy bazi nagy bőrönddel a hátamon. Így is kicsit elkéstem, az iPad osztásnál megint csak a karcos kijezőt kaptam.

Az első óránk rajz volt. Valami vázát kellett lemodellezni, de én inkább csak rajzolgattam. Senki nem vette komolyan a feladatot, mindenki csak ökörködött. Miért nem festhetünk inkább valami meztelen nőt? :) az óra végén fel kellett tölteni a képet a fotótárba. Otthon majd megnézem a többiek mit alkottak.

Második óra töri. Ez jó buli, mert a töri programban mindig van valami jó kis véres videó. Kár, hogy nem lehet előre megnézni őket. Ali megint röhögtetett, ezért az óra végén röpdoga volt az évszámokból. A tesztem 58%-os lett. Anyám hívott is a szünetben és jól lecseszett. Francba ezzel az üzenet küldő rendszerrel. Anya feliratkozott minden tantárgyamra és azonnal kapja értesítést. Este megint nem lesz holomozizás.

A nagyszünetben kivételesen nem szedték be a táblákat, így tudtunk egy kicsit küzdeni egymással. 13:3-ra kikaptam. Ez a francos iOS12 mindig letilt, ha érzi rajtam a feszültséget. Az iOS11 sokkal jobb volt, nem volt benne aura scanner.

Föci órán megint megszivatott a tanár. Papírt osztott ki. Papírt!! Hinni sem akartam a szememnek. Valami hülye videót néztünk és azt kellett kijegyzetelni. Kézzel! Normális? Még ceruzát is kiosztott. Állítólag Ő hegyezte késsel. A tanári fizuból nem telik lézeres hegyezőre? :D Mire volt ez jo?? Már senki nem ír kézzel. Ez egy őskövület. Vagy csak bosszantani akar minket? Tökre megfájdultak az újjaim az óra végére. Be kéne perelni az ilyen szadista állatot.

Az utolsó óra angol volt. Nem csináltunk semmit, mert kiderült, hogy három napja rossz az indukciós töltés és mindenkinek lemerült a táblája. Hihihi. Kiejtés felmérő lett volna. Még jó, hogy elmaradt, mert nem nagyon készültem.

Remélem holnap már normális táblát kapok, bár a diri egyre idegesebb. Ebben a hónapban már 19 iPad-et zúztak szét a végzősök. Persze mi szívunk, mert az összes karcos, repedt kijező nálunk landol.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése