Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Kicsi lesz a Föld?

Néhány cég lassan tényleg eléri a világhatalmi pozíciót. Gyarmatosítanak bennünket és még örülünk is neki!? Az Apple és a Facebook, de még a Google is mondhatjuk, hogy kinövik a Föld lakossága által nyújtott lehetőségeket és ideje lesz új bolygó után nézniük, ha tovább szeretnének terjeszkedni.
Például, ha a Marson találnának életet.... mondjuk összefutnának a kis zöld űrlényekkel, biztos az egyik dolguk az lenne, hogy egy Facebook meghívót küldenének nekik.
Ma egy düssledorfi bíróság megtiltotta a Samsung Galaxi Tab 10.1-es verziójának európai forgalmazását, mert az Apple szerint túlzottan nagy a hasonlóság az iPad és a Samsung táblája között. Viccess. Lesznek itt még komoly csatározások a maradék Földlakókért.
Én már egész biztos, hogy informatikai gyarmati igába hajtottam a fejem. Facebookon kapálgatok ( szerencsére a Farmot már rég nem ápolom, de a csoportjaimat igen), a Google felhőjében nyújtozkodom és az Apple táblája, telefonja a munkaeszközöm.

A Google Maps-al a Föld bármely pontjára bekukkanthatok, de mi van, ha már mindent megnéztem? Mi van, ha már virtuálisan bebarangoltam az egész világot? Nekem is új bolygó után kell majd néznem? Nem.
Akkor fog eljönni az a pillanat amikor leteszem a telefonom és a táblagépem, kikapcsolom az internetet, felszabadítom magam az info-rabszolgaság alól és kilépek a napsütésbe. Elindulok az országúton és csak megyek amíg a lábaim bírják. Lehet, hogy elfutok az Atlanti-óceánig és amikor ott leszek a partjainál egyszerűen visszafutok, ahogy Forrest Gump futkosott kersztül Amerikán oda-vissza.
Akkor jövök majd rá, hogy nekem nem is olyan kicsi ez a Föld.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése