Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Mágneses kapcsoló SK

Ránéztem a gyerekek Geomag játékára és akkor bevillant a megoldás. Kipróbáltam, működött.
Az iPad-em tokját már bemutattam iPad bugyiban címmel. A tok fedele apró mágnesekkel záródik, de ezek a mágnesek kicsik, gyengék ahhoz, hogy az iPad-et ki/be kapcsolják. Márpedig az iPad képes erre. A gyári (és utángyártott) smartcover boritók az iPad mágneseihez csatlakoznak. Köztük van egy mágneses kapcsoló.
Eddig, ha kinyitottam a tok fedelét nem történt semmi. A Home gomb megnyomásával aktíváltam a készülket. Bejött a kezdő képernyő, amin a csúszka elhúzásával lehetett továbblépni. Kikapcsoláskor a készülék tetején lévő kapcsolóval zártam le. Eddig. :)
Ma kibányásztam a geomag játékból egy pici iridium mágnes gombot. A tok bőr felületére vágtam egy kis kör alakú méllyedést, oda beragasztottam a mágnest és lőn csoda.
Most, ha kinyitom a fedlapot, rögtön a gépben vagyok, ahol tartottam. Ha bezárom a fedlapot, lezár a képernyő és a kis zár hangot adja ki magából. Kinyit, működik, becsuk, lezár, kinyit, müködik....Király. Itt a fotó. Nem valami szép, de nagyon praktikus. Legközelebb is ilyen tokot veszek, de jó lenne, ha abban benne lenne a mágnes gyárilag.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése