Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

OTP SmartBank iPad-en


Az OTP iPhonos alkalmazását már használtam. Pontosabban fogalmazva kipróbáltam, de nem használtam, mert nem sokat tudott. Sok kritika érte, mert pont azokat a funkciókat nem tudta amit az ember elvár egy banki alkalmazástól. Most megérkezett az új verzió és IGEN, ez tud mindent amire szükségem van.
Átutalás, aktuális egyenleg, számlatörténet, levelezés, online vásárlás, stb.
A használatához az internetes felületen engedélyezni/regisztrálni kell a SmartBank szolgáltatást. Az átutalásokat csak űrlapokból kezdeményezhetünk, így óv meg minket a bank.
Ha új, eddig nem használt számlaszámra akarok utalni, akkor be kell lépnem az OTPdirekt webes felületére, és ott kell utalnom. Ekkor egy bejelentkezési kódot kapok a telefonomra, azzal tudok csak belépni. Ha az utalás rendszeres lesz, akkor elmentem egy űrlapon. Így legközelebb már a SmartBank szolgáltatást használva is tudok utalni. Ha illetéktelen kezébe kerül az iPad és valahogy kilesné a jelszavam, akkor sem tudja elutalni a számlám tartalmát a saját számlájára, mivel ez csak "smart" szolgáltatás.
A program gyors, átlátható, egyszerű, mindent tud amire szükségem lehet. Van benne rendszeresen frissülő aktuális árfolyamtábla, valutaváltó, online vásárlási lehetőség, stb. Nekem nagyon bejött ez az új OTP app. Követendő példa lehet más bankoknak is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése