Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Így frissítettem ma iOS 5-re

A tegnap éjszakai szívás után ma már simán frissítettem egy iPad2-őt szőröstül, bőröstül. Szépen, problémamentesen húztam le a frissítő fájlt, majd 40 perc alatt megvolt a frissítés és a szinkronizálás. A végére visszakerültek a programok, adatok, fényképek, stb. A teljes telepítési idő függ a tárolt programok, adatok mennyiségétől, mert ezeket mind oda-vissza kell másolnia a rendszernek.
Én így csináltam:
1. Letöltöttem, telepítettem (frissítettem) az iTunes programot a 10.5-ös verzióval

2. Rádugtam a készüléket a gépre, mire felajánlotta a frissítés letöltését és telepítését. Én a 'Csak letöltést' választottam Update nélkül. Így a letöltéssel párhuzamosan volt időm a továbbiakra.
Az iTunes most letöltötte a frissítő fájlt ami elég nagy kb 7-800MB készüléktől függően. A letöltés sebessége függ az interneted sebességétől.
3. Szinkronizáltam a készüléket az iTunes-al.
4. BackUp-ot készítettem. Az  iTunes-ra rádugva a készülék megjelenik a bal oldali oldalsávon. Jobb egérgombbal rákattintva a menüből előjön a back-up (vagy biztonsági mentés) funkció.
(Így szinkronizációm és biztonsági mentésem is van.)
5. (Ha lejött a frissítő fájl) Nyomok egy Restore-t (vagy visszaállítást). Az iTunes most visszateszi a mentést a készülékre, de már az új iOS5-tel.
6. A frissítés után már az iOS5 futott a gépen, de eltűntek a programjaim amiket egy iTunes szinkronizációval vissza tudtam tenni.

Lehet, hogy egyszerűbb megoldás is van, de miután előző éjszaka 6 órát szívtam az Apple szerverek leterheltsége miatt, ezért ezt a biztosabb megoldás választottam és működött.

Az Apple részéről elég genya megoldás volt, hogy először nem is szerepelt a 3200-as hibakód a leírásában, majd egy-két óra múlva kitették, de csak annyit írtak róla, hogy ha 3200-es hibakódot kapsz, akkor kezdd újra a frissítést. Miért nem lehetett egyszerűen megmondani, hogy a 3200-es hibakód azt jelenti, hogy 250 millióan vetették rá magukat a szerverekre amik nem bírták a rohamot. Nem anyáztunk volna órákon keresztül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése