Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

iOS 5 telepítés - 6 órás szívás

Kicsit megrogyott az Apple szerverparkja amikor magyar idő szerint 2011.10.12-én 19:07 perckor elérhetővé vált az iOS5, mobil operációs rendszer frissítése.
Nekem, aki úgy érzem konyítok hozzá, kerek 5 órába  telt frissítenem az iPhone-om és az iPad-em. Mind a kettőhöz külön le kellett tölteni a frissítést, a iPhone-hoz leszakítottam 6 perc alatt, míg az iPad-hez bitenként csöpögtették, így jó másfél óra alatt jött csak le. Akkor azt gondoltam, hogy túl vagyok a nehezén, de tévedtem.
A rendszer folyamatosan leállt frissítéskor a "the iphone could not be restored. An unknown error occurred (3200)" hibakóddal. A fórumokat olvasva kiderült, hogy 10-ből 9 ember így járt. Az Apple oldalán csak annyi volt róla, hogy kezdjem újra. Kiderült, hogy a szerverek nem bírták a rohamot. A készüléket az új frissítés telepítésekor ismét regisztrálja a rendszer, ha tudja, de nem tudta, mert gatyára leterhelte az a néhány 10 millió iOS felhasználó aki rácuppant szerte a világon. Csoda, hogy nem omlott össze. Jöttek a különböző 'okos' jó tanácsok, a vidéki vajákos asszonytól a kalapácsos megoldásig.
Nekem kb. a 17. próbálkozásra jött össze.  Most már fél egy van, de még küzdök vele, hogy minden programom visszakerüljön a készülékeimre. Ezért tapasztalatokat még nem tudtam írni, csak a telepítésről. Jó móka volt. :)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ok, nekem eltunt az osszes program az Ipad 2-rol, mintn amit apstorebol letoltottem. Ez mitol lehet?
Az uj rendszer leszed minden appot es ez az icluod miatt most minden mehet vissza egyenkent?

Valaszt elore is koszi.
suni@swgy.hu cimre irj legyszi ha van valmi ottleted, mert igy az Iphone-t nem merem megcsinalni, mig ez nem oldodik meg.

IPadavan írta...

Az új rendszer nullára letarolja a készüléked és így a rendszer frissítés után egy itunes szinkronizációval teheted vissza a programjaid, fényképeid, zenéid, stb.
Tehát fontos, hogy mielőtt belekezdesz a frissítésbe legyen aktuális szinkronizációd. Így nem kell majd minden egyesével visszatenned,

Névtelen írta...

segitsetek

Ipad2, frissites után, minden eltunt, hibakod.... nem lehet telepiteni
most ha osszedugom az PC mel meg csak fel sem ismeri. mit tegyek???

iPadavan írta...

szerviz!

Megjegyzés küldése