Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

iOS 5.1 Karácsonyra

Kedves Télapó! (vagy Jézuska, vagy Steve odafenn)

Az idén jó voltam. Nem törtem be az iPhone-om kijelzőjét, nem léptem át a mobilnet keretem, nem gyújtottam fel a macskát és nem telefonáltam vezetés közben headset nélkül.

Szeretnék kérni tőled egy iOS 5.1 frissítést. Tudom, hogy nemrég jelent meg az iOS5, de egy csomó problémám van vele és néhány dolgot beletehetnél még:



  • Jó lenne, ha a programjaim nem dobálnának ki, hanem stabilan működnének úgy, mint régen!
  • Szeretném, ha tudnám törölni a Photo Stream képeit egyenként is!
  • Szeretném, ha azt a ku*va újságos standot betehetném egy szrcsi-fscsi nevű mappába, hogy ne is lássam, de semmilyen mappába nem lehet betenni!
  • Szeretném, ha nem lenne apple ID-m és külön mobile.me email címem!
  • Szeretnék kérni dedikált Facebook integrációt, hogy Én is megoszthassam ismerőseimmel, hogy mit reggelizek és hányszor fingok egy nap, mert a twitteremet csak 5-en követik!
  • Ha nem nagy gond, akkor szeretnék még egy Google-iCloud szinkronizáló alkalmazást!
  • Azt szeretném kérni, hogy a Pages és a Numbers, meg a Keynote programok a Google Docs-al, vagy legalább a Dropebox tárhelyemmel szinkronizálhatóak legyenek!
  • Légyszíves intézd el, hogy az iPad kettőmön kifinomult magyar akcentusommal megkérdezhessem Miss Siri-t, hogy vatvetterfortudéj?
  • Szeretnék iOS 5.1-en a Facebook csoportomhoz jegyzetet írni, mert erre nincs alkalmazás az app piacon!
  • Szeretnék iPhone-iPad wifi szinkronizációt, bár tudom, hogy ezt csak 2029-re ígérted, de hátha!

... még sok mindent szeretnék, de nem akarok telhetetlennek tűnni, ezért a többit majd a nyuszitól kérem.
Üdv: iPadavan

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

LOL! Ez durva, de amugy télleg van már hiba az új iOS 5-ben.

Megjegyzés küldése