Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

iOS5, Steve Jobs, Iphone4S


iOS5: Én személy szerint már nagyon várom. Nincs feltörve sem a telefonom, sem a táblám. Nem vagyok regisztrált fejlesztő, így nem tudtam még kipróbálni az újdonságokat. Várom a fényképek rendezésének lehetőségét, a iCloud felhőjét. Kíváncsi vagyok rá, hogyan működik. Lehet, hogy váltani fogok és a Google naptár és kontaktok szinkronizálásáról Apple felhőre váltok?
Milyen újdonságok, finomságok kerülnek az új rendszerbe? Tényleg gyorsabb lesz a programok közötti váltás?
Sok-sok kérdés amire holnapután elvileg választ kapok. Legalább is telepíthetem az új oprendszert, aztán próba cseresznye és majd megjönnek a válaszok is.

Steve Jobs: Nem írok róla külön posztot, mert már mindenki minden fórumon több százszor megírta, hogy mekkora zsenit veszített el a világ. Szerintem is nagy arc volt, minden tiszteletem az övé. A személye körüli hype  legalább akkora volt volt mint a termékeié. Így volt ez életében is és még inkább így lesz halála után. Azért nem szabad elfelejteni, hogy a világ második legértékesebb vállalata nem egyéni vállalkozás volt és számtalan óriási koponya dolgozik az Apple-nél akikkel tovább gurul az alma.


iPhone4S: Nem tervezem a vásárlását. Nem azért mert a neve nem iPhone5, hanem azért, mert számomra használható forradalmi újdonsággal nem rendelkezik. Az iOS5 ugyan olyan jól fog futni az iPhone4-en is.
A Siri-re kiváncsi lennék, de Magyarul úgysem tud, ezért meg nem fogom átállítani a készülékem angolra. Tényleg: a Siri Ipad2-őn támogatott lesz???
Vennék az új telefonból, ha nem vettem volna iPad2-őt. De így egyre kevesebbet használom okostelefonként. Olvasok, írok, levelezek, naptárt használok, nyomkodok, jegyzetelek, rajzolok, (játszok), böngészek a táblán. A telefon akkor kerül elő, ha telefonálni kell, vagy ha véletlenül nincs nálam az iPad. Ezért nem érdemes váltani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése