Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Zenék, videók, képek streamelése iPad-re - StreamToMe

Írtam az Air Videó programról, aminek segítségével az asztali gépen tárolt videókat lehet megnézni iPad-en konvertálás és másolás nélkül az otthoni wifi hálózat segítségével. Nem nagyon értettem, hogy a készítők miért nem tudták beletenni az audió streamelés funkciót. Kerestem erre alkalmas alkalmazást, de mindenütt csak a 'ZumoCast'-be botlottam. Ez megfelelt volna az elképzelésemnek, ha lenne, de időközben levették az App Store-ból. Grrrr....
Azóta nem találtam hasonlót. Az iTunes Home Sharing funkciója csak azért nem szimpatikus nekem, mert az iTunes-hoz vagyok kötve, de ez már közelít az elképzelésemhez.
Mit is szeretnék? Szeretném a laptopomon (vagy asztali gépen) található mappáim tartalmát iPad-en, vagy iPhone-on lejátszani. Nem akarok zenéket szinkronizálni, töltögetni. Otthoni wifi hálózaton, esetleg távol otthontól szeretném elérni a zenéimet. Ráleltem a megoldásra, tessék tovább olvasni!

A StreamToMe alkalmazás sajnos fizetős. Ritka a használható, komfortos legtöbb igényt kielégítő alkalmazás ami ingyen van. A magyar App Store-ban jelenleg 2,39€ Ez kb kétdb hamburger ára. Cserébe iPad és iPhone kompatibilis a program, vagyis mindkét készülékre telepíthető.
Bármelyik mappámat megadhatom neki, akár az egész merevlemezt kijelölhetem megosztásra, és lehet vele zenét, videót, fotót streamelni az iPad-re. Igen, fotót is. 
Jönnek a vendégek és fotókat akarsz mutogatni amik a gépeden vannak, akkor kényelmesebb az iPad-et körbeadni mint mindenkit odaültetni az asztali gép elé.
Ez is röptében konvertálja a videókat és gyorsabbnak találtam, mint az Air Videó. Arra azért számolni kell, hogy konvertálás közben tekeri a processzort mint az állat, de a három alkalmazás közül amit kipróbáltam (Air Video, VLC Stream) még talán ez a legkevésbé.
wifi hálózaton tökéletesen működik és a leírás szerint 3G-n is mennie kell, de 3G-n sajnos 20 perc próbálkozással sem tudtam csatlakozni.
Zene hallgatás közben lehet tovább dolgozni az iPad-en, mert háttérben tud futni, beállíthatunk folyamatos, vagy véletlenszerű lejátszást, böngészhetünk a megosztott fájlok között, és egy gombnyomásra vissza tudunk ugrani az aktuális fájlhoz, és még egy jó pár kényelmi funkciót tettek bele a fejlesztők.
Nekem egyenlőre bejön, de majd a folyamatos használatkor derül ki a használhatósága, ill. a hibái. Első ránézésre sokkal felhasználó barátabbnak és nagyobb tudásúnak tűnik, mint az Air Video.
A gyártó honlapján utána lehet olvasni a támogatott fájl formátumoknak és további képek (screenshotok) vannak a működéséről. http://projectswithlove.com/streamtome/index.html

6 megjegyzés:

Suni írta...

A ZUMO cast talan a legjobb, ami mar tenyleg nincs meg a Storeban, nem tudja valaki, hogy miert?

Nekem az is bejott a ZUMO castban, hogy mivel egy szerver, igy a ZUMOCAST weblapjan keresztul elerheto a geped, vagyis a zumocast weblapjan belepsz a jelszavaddal es barmilyen masik helyrol nezheted, hogy milyen tartalmaid vannak, tehat nem csak WIFI-s megosztas, hanem webbongeszos megosztas is van, ugyanugy, kepekre, zenekre, videokra.

Nekem meg regrol megvan, amikor meg le lehetett tolteni, azota letoltottem az IPADra is, mert meg iphonra vettem meg. SZoval nem ertem miert nincs, mert ez a legjobb, legtobbet tudo.
Nem lehet, hogy csak magyar App Storeban nincs meg?

Névtelen írta...

Én a "Media Connect:" nevű app-ot használom a feladatra. Jelenleg egy ZyXEL -hálózati média centerként is használható- tár adja a tartalmat. (20W teljes fogyasztás + video+zene stream) Tökéletesen működik! Ingyenes, igaz in app purchase 5.99EUR, amiért mindent elérsz, de ajánlom!

Tompici írta...

Ez is egy kiváló alkalmazás. Egyszerűen és jól használható.
Egy dologra nem találtam megoldást. Kezeli-e a feliratokat videó lejátszásánál?

iPadavan írta...

Kezeli a feliratokat. Én srt-vel próbáltam, működött.

P4ND4 írta...

marcsak az a kedes hogy hogyan lojjem be? win7-ipad2 koszott ha mobil wifi adom van. kerlek segtsegeteket. koszonom

iPadavan írta...

A stream a wifi rendszeren keresztül megy. Tehát, egy iPad és egy asztali gép közé kell egy wifi router. Ha a kliens az asztali gépen be van állítva akkor látnia kell az iPad-nek a gépet.
Nincs letiltva a port amin keresztül kommunikál?
Így messziről nem könnyű tanácsot adni, hogy mi lehet a baj, de ha nem megy érdemes lehet utánanézni a program oldalán: http://projectswithlove.com/streamtome/
Üdv: iPadavan

Megjegyzés küldése