Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Fotóadatfolyam helyett Photo Transfer App + videó

Egy kiskutyát próbáltam, fényképezni. Izgett mozgott mint egy higany. Lehetetlen volt jó képet készíteni róla telefonnal. Hosszú volt a záridő, minden képen bemozdult és homályos lett, pedig próbálkoztam, több tucat képet készítettem, de mind ment a kukába. Ha a fotóadatfolyam be lett volna kapcsolva, akkor ezek a képek egy hónapig mind ott figyelnének a felhőben. Nagyon bosszantó, hogy nem lehet onnan egyesével törölni. Ezért a legtöbbször kikapcsolva tartom a fotóadatfolyamot. Ha egy képet meg akarok tartani, akkor vagy feltöltöm a Picasába, vagy átküldöm az iPad-re. Erre a célra a Photo Transfer App alkalmazást használom.
A legstabilabban és felhasználó barátabb módon kezeli a képek küldését és fogadását. Univerzális program, vagyis telepíthető iPhonera, iPadre egyaránt.
Képeket másolhatsz vele asztali gép, vagy laptop (Mac, Windows) és iPone, iPad között tetszőleges irányban. Wifi hálózat szükséges a működéséhez, mert ezen kereszül végzi az adatátvitelt. Asztali géppel lokális porton keresztül éred el a mobil eszközöd, aminek a címét megadja.
Sok ingyenes megoldást kipróbáltam ilyen programból. A legtöbb vagy lassú, vagy bonyolult, vagy használhatatlan volt. Többször bebizonyosodott már, hogy ami kényelmesen használható, felhasználó barát, minden szükséges szolgáltatással ellátott program, az fizetős. Ez az app 2.39€ a store-ban. Még akkor vettem amikor még nem volt PhotoStream, de nem bántam meg, mert még ma is használom.
Ha többet szeretnél olvasni a programról itt a hivatalos oldala: http://www.phototransferapp.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése