Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Így írj alá szerződést!

Az elmúlt napokban nem posztoltam, mert minden szépen működött, nem volt semmi említésre méltó.
Sokat dolgozom, napi szinten folyamatos munkaeszközzé vált az iPad. Régen egy filofaxal rohangáltam, ma iPad-del. Ez az eszköz azonban összemérhetetlenül több egy menedzser naptárnál. Imádom. Ma ismét bizonyságot tett róla, hogy mennyire jó használni. A következő történt:

Vevőimnek rendszeresen küldök hírlevelet, de minden postázás kész kínszenvedés az ingyenes programjaimmal. Megérett rá a project, hogy egy profi szolgáltatót válasszak e célra. Több demó verziót kipróbáltam, választottam.
Küldték a szerződést amit kitöltve, aláírva kell visszaküldeni.
iPad előtti időben ezt kinyomtattam, kitöltöttem, aláírtam, postáztam, vagy később beszkenneltem és úgy küldtem vissza email-ben.
Ma az iPad-dal még Én is meglepődtem, hogy mennyivel egyszerűbben ment a feladat. A következőket tettem:
1. az gmail-ben kapott szerződést asztali gépen nyitottam meg és töltöttem ki. (azért nem mindig és mindent csinálok a táblán)
2. a kitöltött szerződést PDF formátumban kimentettem és elküldtem a saját email címemre. Így megjelent az iPad-en a levelek között.
3. A levelekből a PDF mellékletet a UPAD programmal nyitottam meg amiről már itt írtam az iPadavanon. 
(A mellékleten rajta tartod a újjad és megjelenik a választó menü, hogy melyik programmal akarod megnyitni a fájlt.)
4. A UPAD programban a ceruzámmal aláírtam, majd a programból egy gombnyomással visszaküldtem a szolgáltatóhoz.
Nem kellett nyomtatni, nem kellett szkennelni, az egész megvolt néhány perc alatt. Még nekem is leesett az állam, hogy milyen egyszerűen ment. :)
Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése