Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

www.ipadavan.hu saját domain névvel

Tratratrataaa! Saját domain név alatt fut az iPadavan blog. A jövőben a www.ipadavan.hu címen értek el. Az elmúlt néhány napban volt egy kis szenvedés mire sikerült beállítani a szervert a blogspothoz, de úgy néz ki, hogy most már stabilan működik.

Az őszi szünet egyébként marha rövid volt és hiába készültem az iPad-del, hogy mi mindenre fogjuk használni, még egy filmet sem néztem meg rajta. Ja, dehogynem. A feleségem nagyon korán kelő, így még mindannyian aludtunk reggel amikor maga elé vette a táblát, bedugta a fülest és megnézett egy csajos filmet.
Nekem az jött be legjobban amikor a szegedi Dóm téren iPad-del a kezemben sétáltam és olvastam a wikipédián a templom történetét. Rögtönzött idegenvezető lett a gépből.
Megnéztük MOZIBAN :) a Lopott idő című filmet. Sokkal többet vártam tőle. Minimum egy Mátrix színvonalra számítottam az előzetesek alapján, de csak egy egyszer nézhető filmet kaptam, néhány ultragagyi jelenettel.
Az alapötlet óriási, de sokkal jobb sztorit is ki lehetett volna hozni belőle.

1 megjegyzés:

gszedlak írta...

kiráálY!

Megjegyzés küldése