Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

iPad irodai mappám

Mint írtam, én egy oldalon tartom az összes programomat mappákba rendezve, témák szerint. Így nem kell lapozgatnom. Ma elkezdem végigvenni a mappákat. A programokat egy-két mondatban, felsorolás szerűen írom le. Arra, hogy melyik program fizetős és melyik ingyenes, utólag már nem igen emlékszem, ezért külön nem is tüntetem fel. Ha érdekel valamelyik, akkor keresd meg a Store-ban.


  1. pwSafe: Jelszó tároló alkalmazás. (fizetős) Ebben tartom a weboldalaim, email adataim, ftp kiszolgálóim és egyéb késes adataim jelszavait, felhasználó neveit. Jelszóval védett alkalmazás, szinkronizálni lehet iCloud-dal, vagy Dropbox-al. Én iCloud-dal szinkronizálom, így a telefonomon is ott vannak az adataim biztonságban.
  2. Note Plus: Jegyzet alkalmazás, kézírás móddal. Az egyik legjobb szabadkézi jegyzettömbnek tartom.
  3. UPAD: Ez is jegyzet alkalmazás szabadkézi írásmóddal. Sokszor bajban vagyok, hogy az előzőt, vagy ezt használjam. Ezt azért vettem meg, mert PDF fájlokat kényelmesen lehet bele importálni, beleszerkeszteni és exportálni.
  4. Bamboo Player: Csak szabadkézi jegyzettömb. Ennek a legszebb a szabadkézi rajz algoritmusa. Ritkán használom. A fiamat készítettem fel matek felvételire, ekkor használtam nagyon sokat rajztáblának. Sok papírt megspóroltunk.
  5. Jegyzetek: gyári app, nem használom
  6. Pages: Az Apple szövegszerkesztője, hivatalos levelek írására használom
  7. Numbers: Az Apple táblázatkezelője. Ezt gyakrabban használom, különböző listáimat, tábláimat tartom rajta.
  8. Kontaktok: gyári app, ritkán használom, inkább a telefonomon szerkesztem, bár itt kényelmesebb lenne.
  9. QuickOffice: Az egyik legjobb office alkalmazás. A Google Docs dokumentumaim szerkesztésére, elérésére használom.
  10. DocsToGo: Ezt is a Google dokumentumaim elérésére töltöttem le. Az Office alkalmazásokról korábban írtam egy összefoglalást, érdemes elolvasni: http://www.ipadavan.hu/2011/10/ipad-office-teszt.html
  11. GoDocs: Googel Dokumentumok elérésére szolgál. Amint látod, ez már a harmadik alkalmazás a Google dokumentumaim elérésére. Ebből lehet következtetni, hogy egyik sem az igazi. Mindben van valami hiányosság, vagy kényelmetlenség. Még nem találkoztam tökéletes megoldással.
  12. Emlékeztetők: gyári app, ritkán használom
  13. Box: Volt egy akció amiben regisztrálva kaptam hozzá 50G tárhelyet, bár nem használom ki.
  14. Evernote: Az egyik legelterjedtebb online jegyzet alkalmazás. Több programom is szinkronizál vele.
  15. Dropbox: Az egyik legelterjedtebb felhő tárhely. A legtöbb program képes ide feltölteni és ezzel szinkronizálni.
  16. Blogsy: Amíg a google nem tette iPad-en is használhatóvá a blogger alkalmazását, addig ezzel írtam az iPadavan bejegyzéseit. Ma már böngészőből lehet bejegyzést írni és szerkeszteni, így feleslegessé vált. Szerintem annak ellenére, hogy rendszeresen frissítik, körülményes a használata. Annak jó aki olyan helyre tudja vele feltölteni a bejegyzését, ahol nem lehet böngészőn keresztül szerkeszteni. Mostanában nem néztem, hogy hova.
  17. Search: A Dragon beszédfelismerője. Játéknak jó, de gyakorlati hasznát még nem vettem. Csak foglalja itt a helyet. A másik Dragon alkalmazást már le is töröltem.
  18. SignNow: Aláírás készítő program. A minap olvastam egy cikket, ahol egy amerikai baseball játékos (? ha jól emlékszem) ezzel a programmal kötötte meg a drága szerződését online. Letöltöttem, de még sosem használtam. Amikor utoljára aláírt dokumentumot kellett küldenem, akkor a UPAD-dal készítettem el a PDF dokumentum aláírt példányát.
  19. iCard Maker: Névjegykészítő alkalmazás. Jópofa. Egyszer volt rá szükségem, azóta itt figyel a képernyőn.
  20. CalenMob: Naptár alkalmazás. Az Office alkalmazásokon kívül a legtöbb teszt időt, energiát és pénzt a naptár alkalmazásokra fordítottam. Talán azért, mert az iPad nekem a filofax szerepét hivatott kiváltani. Sajnos még tökéletes naptár alkalmazással sem találkoztam. A sok kényelmi funkció és csilivilli szolgáltatás mellett mégis a gyári naptárat használom, mert az a leggyorsabb.
    Amikor egy ügyféllel beszélek, nincs időm kivárni amig egy naptár alkalmazás szinkronizál, betölt, megjelenít, stb. Ezt a naptár alkalmazást nemrég töltöttem le, igazából még nem volt időm rendesen tesztelni.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

üdv!

Köszönöm, hogy megosztottad velünk ezeket az alkalmazásokat sokat segitettél vele :)

Megjegyzés küldése