Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

iPadavan: Pinnacle Studió No1. Free iPad App

Tegnapelőtt megírtam a Pinnacle Stúdióról a bejegyzésem. Mára a Pinnacle Studio app az első lett az Appstore-ban. Rákerestem a Google-ben, hogy ki írt még róla. Magyar oldalon: Senki. :)
Az iPadavannak köszönhetően ugrott az első helyre?! Ooooo! :)

Közben rájöttem, hogy feltehetőleg minden Avid studióval rendelkező iPad-es megkapta a frissítéskor a hírt, ahogy én is, és Ők is mind töltötték 1000-el a Pinnacle studiót. Ettől függetlenül jó volt pár percig azt gondolni, hogy ekkora befolyással bírtam az Appstore-ra.
(vagy mégis? - sosem fog kiderülni)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem volt hozzá közöd!:-)

admin írta...

Én Nálad olvastam róla! :-)

Unknown írta...

ne szerénykedj)

Névtelen írta...

Speciel az ajánlott alkalmazások között akadtam rá első helyen, le is töltöttem, meg megosztottam az infót, ennek ellenére a napi 200-300 oldalmegjelenítésből átlag napi kettővel kiveszem a részem (mindig várom az új infókat :) ) ez csak kivétel, hogy ott előbb akadtam rá. És mint rendszeres olvasó, és viszonylag friss felhasználó elmondhatom, hogy nem egy alkalmazást az itt javasoltak közül töltöttem le, szóval rengeteget segítettél eddig nekem, köszönöm szépen!

Megjegyzés küldése