Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Kaptam egy levelet - válaszoltam rá

Ma érkezett a meglepetés a postámba. Meglepett rendesen.
Kedves iPadavan!
Rendszeres olvasója vagyok a blogodnak, és napi gyakorisággal szoktam látogatni az oldaladat, hogy van-e egy új tipped, ötleted, amivel még jobban ki lehet használni az iPad-et. Most lettem egyetemista, és négy hónapja vagyok iPad használó, ez volt az első Apple termékem és bevallom nagyon meg vagyok vele elégedve.
A múltkor olvastam az "Eladó az egész világ" című cikkedet,
ahol leírtad, hogy elfoglalt vagy a munkád miatt és nincs időd rendszeres bejegyzéseket készítened. Felajánlottad, hogy ha valaki megvenné a blogot, el is adnád :) . Nos, nem azért írok, hogy megvenném, hanem mert ha más módon, de segíteni szeretnék. Mint egyetemista, szerintem kicsivel más az érdeklődési körünk, így felajánlanám, (ha elfogadod) hogy havonta besegítenék egy pár cikkel.
Amit tudnod kell, hogy nem vagyok tapasztalt cikkírásban és relatív új felhasználó vagyok, de már sok más iPad használónak mutattam hasznos dolgokat, rendszeresen utánajárok mindennek és nyomon követem az alkalmazásokat (és nem utolsó sorban lelkes felhasználó, de nem tartom magam "Apple-fan"-nak, mert pl. a cég pereskedéseit elítélem).
Ha bármi kérdésed van rólam, vagy, hogy hogyan használom az iPad-et, nyugodtan kérdezz :)
Természetesen, ha elfogadod a segítségem, a cikket, amiket készítenék, előbb neked küldeném át ellenőrzésre.
Tisztelettel:
•••• Dávid ••••
(u.i.: tudom, hogy nem szóltál róla túl nagy lelkesedéssel, de a Smart Office 2 másodjára ingyenes a héten, ha gondolod, oszd meg az olvasóiddal :) )
Őszintén remélem, hogy Attila nem haragszik meg amiért publikáltam a levelét, de szerintem semmi olyan nincs benne ami ne kaphatott volna nyilvánosságot. (A teljes nevét nem írtam ki az engedélye nélkül) Szeretnék nyilvánosan válaszolni neki itt az oldalon.

Kedves Dávid!

Nagy meglepetés volt számomra a leveled. Nem is gondoltam, hogy más is csatlakozna ehhez a kis nonprofit kezdeményezésemhez. Eddig ez egy egyszemélyes blog volt, de egyáltalán nincs ellenemre, hogy többen szerkesszük.
Amit fontosnak tartok az mindenképpen a szubjektivitás. Azért nem is írok napi információkat, mert amit nem próbáltam, vagy amivel nem kerültem kapcsolatba, amiről nem alkottam saját véleményt, azt nem publikálom, mert arra ott vannak a különböző hírportálok. Igyekszem ezt úgy tenni, hogy senkit ne sértsek meg a magánvéleményemmel. Ezzel lehet vitatkozni, ott a lehetőség, hogy mindenki megírja hozzászólásában a saját véleményét.
Igaz, hogy rengeteg olyan is van amit próbáltam, amiről van véleményem, de idő hiányában nem tudom megosztani.
Egy szónak is száz a vége, örömmel veszem a csatlakozásod. A blogban lehetőség van blogszerzők felvételére. Látom, hogy Te is gmail-es vagy, így ezt egyszerűen meg is teszem. Ha működik a közös blogírás, akkor szívesen átírom az alcímet: "Szubjektív iPad blog - Ahogy Mi bökdössük a táblánk"-ra.

Üdvözlettel: iPadavan

1 megjegyzés:

Tompici írta...

Szerintem ez egy nagyon jó kezdeményezés. Érdemes mindenképp megpróbálni és majd mi olvasók jól eldöntjük mennyire hasznos ha több szerkesztő van. :))
Ha már ekkora a lelkesedés, ajánlanék egy appot, hátha segít másoknak is vagy kipróbálás után esetleg megér egy cikket. Elég sokat keresgéltem háttérképeket, ikonokat a táblára, de nem mindig jártam sikerrel. Viszont mióta rátaláltam a Pimp Your Screen nevű appra megoldódott a probléma. Ajánlom mindenkinek.

Megjegyzés küldése