Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Google naptár szinkronizálása iPone5-tel

Ma megjött az iPhone5-öm. :D Nem álltam, sorba, nem görcsöltem érte, a T-től hívtak és ma reggel hozták. Ha lesz időm, majd mesélek, de most nem erről akarok írni. Néha nekem is vissza kell lapoznom, amikor a "hogyan is kell csinálni", vagy a  "mit is kell beírni" kezdetű gondolataimmal találkozom. Az új iPhone-hoz be kellett állítanom a Google naptáraimat. Mivel többet is használok, engedélyeznem kellett őket a Google oldalán. Ez azonban rendesen el van dugva. Ember legyen aki rátalál. Itt a segítség:
http://www.ipadavan.hu/2011/08/google-naptarak-szinkronizalasa-ipad.html
Ez természetesen bármilyen iOS készülékkel így működik.
Most csináltam meg és tökéletesen működik. Köszönöm iPadavan, köszönöm ÉN  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése