Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Quickoffice Pro HD - Leárazás!

Most kaptam 5 perce az értesítést az Appshopper alkalmazástól, hogy leárazták a Quickoffice Pro HD alkalmazást! Egyből meg is nyitottam az alkalmazást, ahol félig csalódva tapasztaltam, hogy még mindig fizetős... de csak 4,5 euró, ami kifejezetten kellemes ár érte, pláne, ha az eredeti, 18 eurót nézzük. Jelen pillanatban (és gondolom még egy- vagy két napig) ez a legolcsóbb office app. Egy korábbi cikkben, amit iPadavan írt, volt egy összehasonlítás az office alkalmazások között, és ez kapta a legjobb kezelőfelületért járó elismerést.


Minden esetre én most bevállalom, mert ennyiért nem sok, (a SmartOffice 2-nél, amit anno ingyenesen vettem meg, csak jobb lehet) valamint a hozzászólásokból leszűrtem, hogy ez normálisan kezeli a külső billentyűzetet (amit most tervezek venni) így a számok-betű váltással se lesz problémám excel táblázatban.

Rodosto

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése