Pages

Subscribe:

Analytics

Labels

Eladó az iPadavan Blog

Nyilván mindenki igyekszik azzal foglalkozni amivel pénzt tud keresni. Ha ez olyan tevékenység ami még érdekli is, az csodás dolog. Sajnos az iPadavan blog frissítésére elég rég óta nem volt időm, mert semmi pénzt nem hozott nekem. Eddig is teljesen hobbiból készítettem a cikkeket.
Sajnálnám, ha a blog teljesen eltűnne, ezért árúba bocsátom.

A lehetőségek:
1. egy cég szponzorációja mellett folytatom a cikkek írását.
2. valaki megvásárolja tőlem a blogot és 100%-ban átadom.
3. valaki megvásárolja tőlem a blogot és folytatom a cikkek írását újságíróként (anyagi ellenszolgáltatásért)
4. Bármi más, minden értelmes ötletre nyitott vagyok.

A blogot két éve nem frissítettem és így is napi 50-60 oldalmegtekintést mutat a statisztika.
A legtöbb iPad-el kapcsolatos kulcsszóra most is az első oldalon jelenik meg az organikus találatok között.
Update: ezt most jobban megnéztem. Sok kulcsszónál visszacsúszott a 3-4. oldalra. A "tisztességes" hétköznapi munkámban keresőoptimalizálással és Google Adwords menedzseléssel foglalkozom, így tudom, hogy ezt könnyen fel lehet húzni ismét az első oldalra.

Remélem, hogy rajtam kívül más is lát benne fantáziát, aki üzleti céljaihoz ki tudja használni.
Ha van ötleted, vagy ajánlatod, hívj!
Ofner László: 0630 93 22 808

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése